خدمات نسل آهن

خدمات فروش و پشتیبانی نــــسل آهن

نسل آهن ضمانت سلامت محصولات خود را تضمین میکند و تمامی محصولات از بهترین کیفیت برخوردار میباشد و شما با اطمینان کامل میتوانید خریداری نمایید.

ارسال رایگان :

به منظور تشویق شما مشتریان گرامی تمامی خریدهای بالای ۲۰۰هزار تومان بصورت رایگان ارسال خواهند شد و هزینه ارسال آن را فروشگاه نسل آهن پرداخت خواهد کرد.

همچنین در این روش از لحاظ امنیت و سرعت ارسال با موارد دیگر ارسال مرسوله ها هیچگونه تفاوتی نخواهد داشت و سفارشات شما در اولین فرصت ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

 

ضمانت اصالت محصولات :

بطور کلی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی نسل آهن ارائه میشود دارای کیفیت های مطلوب و استانداردی میباشد, شما مشتری عزیز میتوانید فقط با یک خرید مشتری دائمی ما شوید ما این را به شما اطمینان میدهیم!

کلیه توضیحات مربوط به هر محصول در قسمت توضیحات محصول به طور کامل درج شده است.

پرداخت امن :

نحوه پرداخت در نسل آهن بوسیله درگاه های عضو شبکه شتاب و شبکه شاپرک پشتیبانی میشود و شما خریدار میتوانید از طریق این درگاه های امن پرداخت خود را انجام دهید.

فروشگاه نسل آهن دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز تجارت های الکترونیک میباشد،باکلیک بر روی لوگوی نماد در صفحه ی اصلی میتوانید از صحت آن با خبر شوید.

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته :

ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و شما میتوانید از هر یک از روش های ارائه شده با ما در ارتباط باشید, نسل آهن از داشتن کاربران, مشتریان و همراهانی مثل شما لذت میبرد!

اس ام اس اطلاعیه نسل آهن :

سامانه پیامک نسل آهن همواره بعد از ثبت سفارش بصورت اتوماتیک از روند بررسی سفارشات شما اطلاعیه هایی برایتان ارسال و شمارا از آخرین تغییرات سفارشاتتان باخبرتان خواهد ساخت.